1e dag St Petersburg - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Jelle Jan - WaarBenJij.nu 1e dag St Petersburg - Reisverslag uit Sint-Petersburg, Rusland van Jelle Jan - WaarBenJij.nu

1e dag St Petersburg

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jelle

10 Juli 2016 | Rusland, Sint-Petersburg

Om negen uur de stad in met kaartje van hop on hop off bus/boot. Via Nicolas kerk en theater voor vanavond bij Ierse geserveerd ivm onze ieren en de finale.
Via Isaac kerk naar het gebouw van de Admiraliteit en daarna de Hermitage. Omdat museum op maandag gesloten is zijn we er gelijk ingedoken. Oude Hollandse meesters Rembrandt Vereerd Breugel Potter het hangt er allemaal. Naast bezoek aan oude beelden porselein je wilt niet weten wat naar Diamond afdeling, nieuw kaartje? We hadden na twee uur de ogen stijf in de schedel staan.
In de bus daarna de boot naar hotel. Jelle snurken ik tikken.
Geweldige grote, 5 miljoen, alles schoon goed onderhouden echt wereld stad. Het winterpaleis van de tsaar was ontzettend veel met goud gedecoreerd zodat je ogen zeer doen.
Morgen Nevsky project
Nu naar de pub

• 10 Juli 2016 - 20:17

Corrie V.d Akker:

wat maken jullie een fantastische reis!
    als je morgen op het Nevskyprospekt bent kun je lekker koffie drinken in het Singergebouw, heb je boven een mooi zicht op de weg.
    en vergeet niet de opstandingskerk te bezoeken,( kerk van de verlosser op het bloed) Is misschien net zo"n ervaring als de Hermitage, heeeeeeel veel indrukken!

geniet van alles, Corrie