Naar Noorwegen - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Jelle Jan - WaarBenJij.nu Naar Noorwegen - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Jelle Jan - WaarBenJij.nu

Naar Noorwegen

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jelle

28 Juni 2016 | Noorwegen, Bodø

Vandaag meer dan 500 km gereden waaronder glibberige dirttrack. Amper Onderweg zie we de wereld beroemde trappenwaterval. Helaas zijn filmpjes niet te downloaden. Na ontbijt snel weggereden omdat we werden opgevreten door de midges.
We waren net de grens met Noorwegen over en de eerste tunnel door toen de gps van 7 mensen ineens op zwart stonden, hij was op de nacht stand gesprongen en de lichtintensiteit op nul.
Net de poolcirkel overgereden en we kwamen opnieuw op een hoogvlakte met 10 gr veel sneeuw nog maar wel fantastisch uitzicht.
Morgen zal blijken of met om 6 of 10 uur met de boot naar de Lofoten

• 28 Juni 2016 - 20:04

Ot En Sandra:

Hoi Jelle en reisgenoten. We lezen vol plezier het log. Wat een reis achter de rug zeg. Sterkte met de 4 uur bootreis